ViDiS

BAZA WIEDZY

kategoria:
  


Wideokonferencje AVer - problemy


W razie problemów proszę zapoznać się z instrukcją instalacji w środowisku sieciowym:

EVC130PTZ

EVC300/EVC900 


Jeśli posiadają Państwo uprawnienia administratora sieci warto zapoznać się z instrukcją dla administratorów:

EVC Admin Guide (ENG)


Częste problemy

Udało nawiązać się połączenie z drugą lokalizacją, ale nie ma obrazu lub dźwięku / obu na raz.

- Jeśli jednostka EVC jest połączona z internetem poprzez zaporę sieciową (firewall) proszę dokładnie sprawdzić czy zostały przekierowane porty oraz czy zostało to dokonane w odpowiedni sposób. Dla sieci nie posiadającej H.323 ALG, upewnij się, że ustawienia NAT oraz adres WAN IP w ustawieniach EVC zostały poprawnie wprowadzone

- Rekomendowane ustawienia IP dla jednostek EVC to statyczny publiczny adres IP. W przypadku sieci z dynamicznym adresem IP, należy każdorazowo skonfigurować EVC wprowadzając nowy, publiczny adres IP.

- Problem ten występuje również w przypadku gdy publiczny adres IP jest już zajęty przez inną jednostkę EVC. Jeśli jest to możliwe – zaleca się nadanie innego adresu publicznego IP.

- W przypadku braku dźwięku należy sprawdzić czy jednostka EVC odtwarza dźwięk – w przypadku gdy do urządzenia wyświetlającego podpięta jest za pomocą kabla HDMI – może korzystać z głośników wbudowanych w urządzenie wyświetlające. W przypadku gdy obraz przekazywany jest za pomocą kabla VGA lub urządzenie wyświetlające nie posiada głośników zalecane jest podłączenie zewnętrznych głośników (aktywnych) lub wzmacniacza.



Pilot nie działa


-  należy sprawdzić stan naładowania baterii oraz ich prawidłowe umiejscowienie

-  odbiornik IR do pilota znajduje się na obudowie kamery AVer EVC – upewnij się, że pomiędzy pilotem, a kamerą nie ma trwałych przeszkód lub ścian

-  działa jedynie przycisk Power On/Off – prawdopodobnie pilot wprowadzony jest w tryb blokady – aby odblokować proszę przytrzymać przez 3 sekundy niebieski przycisk „Dual” 


Nie można dodzwonić się do innej lokalizacji


- Sprawdź czy wprowadzony został poprawny adres IP drugiej lokalizacji

- Upewnij się, że lokalizacja do której próbujesz się dodzwonić jest dostępna (włączona) lub nie jest zajęta

- Upewnij się, że lokalizacja do której próbujesz się dodzwonić nie odrzuca Twojego połączenia

- Upewnij się, że zapora sieciowa (firewall) nie blokuje ruchu przychodzącego.



Nie widać menu OSD


- Sprawdź czy wszystkie kable są prawidłowo podłączone i zrestartuj jednostkę EVC nie wyłączając wyświetlacza (np. monitora lub projektora)

- Wciśnij niebieski przycisk „Dual”. Przycisk ten odpowiada za zmianę trybu wyświetlania menu OSD 





ViDiS
  © 2010 - 2022 ViDiS S.A., Wszystkie prawa zastrzeżone   |   regulamin korzystania ze strony   |   polityka cookies